Domov Išči Kazalo Kontakt
Pripravi za tiskanje Pomanjąaj pisavo Povečaj pisavo

Elektronska poslovalnica DBS PRONET

Navodila in pomoč

DBS PRONET je elektronska banka za pravne osebe, ki vam omogoča opravljanje osnovnih bančnih storitev preko interneta. Z DBS PRONET-om so vam vrata banke odprta 24 ur na dan, vse dni v letu. Preko DBS PRONET-a lahko storitve opravite ceneje, varno, enostavno in hitreje.

Komu je namenjena?
Namenjena je podjetjem, samostojnim podjetnikom in društvom, ki želijo z banko poslovati na sodoben način.

Glavne prednosti:

  • prihranek časa, saj vam ni več potrebno obiskati bančne poslovalnice,
  • prihranek denarja, saj bančne storitve opravite z nižjimi stroški kakor na bančnem okencu,
  • opravljanje storitev kadarkoli in kjerkoli, saj lahko do e-poslovalnice dostopate 24 ur na dan, vse dni v letu, doma in v tujini,
  • pregledno poslovanje, saj lahko vsak trenutek prek interneta preverite stanje in promet na svojih računih,
  • varno poslovanje, ki vam ga zagotavlja pametna kartica ali pametni ključ, na kateri je shranjeno digitalno potrdilo (vsak uporabnik prejme svojo kartico).

Kaj omogoča DBS PRONET?

Preko DBS PRONET-a je mogoče opravljati naslednje bančne storitve:

  • pregled stanja in prometa na računih, ki so odprti pri Deželni banki
    Slovenije d. d.,
  • pregled podrobnejših podatkov o računu (informacija o limitu, blokadah, rezervacijah),
  • pregled in tiskanje izpiskov,
  • izvoz podatkov v različnih formatih (MS Excel, MS Money, APP, ZBSxml),
  • plačevanje obveznosti v domači in v tuji valuti,
  • vnos SEPA nakazil,
  • paketni prenos nalogov (v formatu APP in ZBSxmll),
  • pregled obvestil o prilivu iz tujine in izpolnitev statistike za Banko Slovenije,
  • nakup in prodajo valut,
  • naročilo dviga tuje gotovine,
  • naročilo poslovne kartice Activa MasterCard,
  • naročilo črpanja kratkoročnega revolving kredita.
  • izpis potrdil o izvedenih transakcijah.

Kaj potrebujem?

Uporabnik DBS PRONET-a lahko postanete, če imate pri banki odprt transakcijski račun oziroma z banko podpisano pogodbo o njegovem odprtju.

Za uporabo elektronske banke DBS PRONET potrebujete:

  • osebni računalnik z dostopom do interneta,
  • spletni brskalnik Microsoft Internet Explorer,
  • veljavno digitalno potrdilo na pametni kartici ali pametnem ključu (za dostop lahko uporabljate digitalna potrdila izdajateljev POŠTA®CA ali Halcom-CA),
  • čitalnik pametnih kartic (če uporabljate pametno kartico),
  • nameščen program za branje pametne kartice (gonilnike za čitalnik),
  • elektronski naslov za prejemanje elektronske pošte.

Opozorilo!
Za varno in optimalno delovanje DBS PRONET-a priporočamo uporabo operacijskega sistema Microsoft Windows XP, Vista, 7 ali 8 z nameščenimi varnostnimi popravki in antvirusnim programom.

Obrazci

Za uporabo DBS PRONET-a je potrebno izpolniti:

Izpolnjene obrazce oddate na katerikoli enoti banke. O odobritvi vloge za uporabo storitve boste pisno obveščeni po elektronski pošti.

V kolikor ste že uporabnik DBS PRONET-a in želite banki sporočiti kakršnokoli spremembo, ki se nanaša na poslovanje preko elektronske banke, je potrebno izpolniti obrazec Sprememba pri uporabi storitev DBS PRONET-a.

Pomoč uporabnikom

V kolikor ste pri delu preko DBS PRONET-a naleteli na kakršnekoli težave, vam je na voljo pomoč uporabnikom na telefonski št.: 01 4727 443. Lahko nam tudi pišete na elektronski naslov dbspronet@dbs.si.

Na voljo smo vam vsak delovni dan od ponedeljka do petka med 8. in 15.30 uro.