Pokaži / skrij meni

Zaposlitev

Aktualne objave


VIŠJI SVETOVALEC ZA PREBIVALSTVO (m/ž) v Poslovni enoti Celje – Poslovalnica Mozirje

Vaše delo bo obsegalo:

  • proaktivno iskanje in aktiviranje novih komitentov,
  • aktivno trženje in sklepanje pogodb bančnih in nebančnih produktov in storitev,
  • izvajanje finančnih in nefinančnih transakcij,
  • izvajanje in vodenje blagajniškega poslovanja,
  • svetovanje zahtevnejšim strankam,
  • izvajanje aktivnosti za doseganje osebnega plana in plana poslovalnice,
  • pregledovanje in analiziranje finančnih podatkov komitentov,
  • iskanje poslovnih priložnosti na trgu,
  • nadzorovanje zapadlosti terjatev in zavarovanj z opominjevalnimi postopki ter skrb za njihovo izterjavo,
  • izvajanje poslov plačilnega prometa,
  • priprava predlogov,ustreznih zavarovanj, dokumentov ter posredovanje različne dokumentacije strank in poslovalnice,
  • pripravljanje raznih evidenc in potrebnih poročil,
  • izvajanje procesov in nalog v skladu z internimi navodili in pooblastili,
  • sodelovanje in komuniciranje z vsemi OE,
  • opravljanje drugih sorodnih del in aktivnosti po nalogu nadrejenih.

 

Pričakujemo:

  • najmanj VI. stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri,
  • 2 leti delovnih izkušenj,
  • zaželene so delovne izkušnje v bančništvu,
  • znanje enega svetovnega jezika,
  • poznavanje dela z računalnikom,
  • vozniški izpit B-kategorije,
  • veselje do dela s strankami,
  • komunikativnost, natančnost in etičnost.

 

Delovno razmerje bomo sklenili za določen čas enega leta in štirimesečnim poskusnim delom.

 

Pisne prijave z dokazili o izpolnjevanju pogojev bomo sprejemali 8 dni po objavi razpisa na naslov: Deželna banka Slovenije d. d., Služba upravljanja s kadri in organizacije, Kolodvorska ulica 9, 1000 Ljubljana, z oznako »NE ODPIRAJ – prijava na razpisano delovno mesto«. Vaše prijave bomo obravnavali zaupno.


Pošljite prijavo

SVETOVALEC ZA PREBIVALSTVO – dva delavca (m/ž) v Poslovni enoti Celje – Poslovalnica Gornji Grad in Imeno

Vaše delo bo obsegalo:

  • aktivno trženje in sklepanje pogodb bančnih in nebančnih produktov in storitev;
  • izvajanje finančnih in nefinančnih transakcij;
  • izvajanje in vodenje blagajniškega poslovanja;
  • svetovanje strankam;
  • izvajanje aktivnosti za doseganje osebnega plana in plana poslovalnice;
  • izvajanje poslov plačilnega prometa;
  • priprava predlogov, zavarovanj, dokumentov  in posredovanje različne dokumentacije strank in poslovalnice;
  • nadzorovanje zapadlosti terjatev, zavarovanj, z opominjevalnimi postopki ter skrb za njihovo izterjavo;
  • pripravljanje raznih evidenc in potrebnih poročil;
  • izvajanje procesov in nalog v skladu z internimi navodili in pooblastili;
  • opravljanje drugih sorodnih del in aktivnosti po nalogu nadrejenih.

 

Pričakujemo:

  • najmanj VI. stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri,
  • najmanj eno leto delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,
  • zaželeno aktivno znanje angleškega jezika,
  • odlično poznavanje uporabniškega orodja MS Ofice (Word, Excel),
  • vozniški izpit B-kategorije,
  • veselje do dela s strankami,
  • ciljna usmerjenost, natančnost, samoiniciativnost.

 

Delovno razmerje bomo sklenili za določen čas enega leta s trimesečnim poskusnim delom.

 

Pisne prijave z dokazili o izpolnjevanju pogojev bomo sprejemali 8 dni po objavi razpisa na naslov: Deželna banka Slovenije d.d., Služba upravljanja s kadri in organizacije, Kolodvorska ulica 9, 1000 Ljubljana, z oznako »NE ODPIRAJ – prijava na razpisano delovno mesto«. Vaše prijave bomo obravnavali zaupno.

 


Pošljite prijavo