VODJA POSLOVALNICE (m/ž) v PE Podravje (poslovalnica Slovenj Gradec)
04. 09. 2025
Vaše delo bo obsegalo:
- organiziranje, razvijanje, vodenje, planiranje in usklajevanje aktivnosti in dela v poslovalnici,
- izvajanje aktivnosti za dosego plana poslovalnice,
- aktivno trženje bančnih in nebančnih produktov in storitev ter sklepanje pogodb,
- aktivno vodenje izterjave zapadlih in neplačanih terjatev,
- opravljanje najzahtevnejših nalog v poslovalnici,
- skrb za pretok informacij in sprejemanje ukrepov za uspešno in učinkovito izvajanje delovnih procesov,
- pripravljanje evidenc ter potrebnih poročil,
- reševanje reklamacij v skladu z internimi akti in standardi banke,
- odgovornost za izvajanje, kontroliranje, ukrepanje in poročanje v skldu s Sistemom upravljanj z operativnim tveganjem v DBS d.d.,
- zagotavljanje, spremljanje ter izvajanje postopkov in ukrepov za obvladovanje tveganj pred zlorabo banke v namene pranja denarja in financiranja terorizma,
- spremljanje predpisov in zakonodaje s področja dela in njihova implementacija,
- nadzor in kontrola delovnih procesov ter predlaganje sprememb in izboljšav,
- skrb za razvoj in usposabljanje zaposlenih v poslovalnici ter nadzor oziroma spremljanje njihove uspešnosti in učinkovitosti,
- sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter v projektnih in posvetovalnih skupinah,
- mentorstvo in inštruktorstvo,
- opravljanje drugih sorodnih del in aktivnosti po nalogu nadrejenih.
Obvezna znanja, izkušnje in kompetence:
- visokošolska strokovna izobrazba ekonomske ali splošne smeri (prva bolonjska),
- 4 leta delovnih izkušenj,
- znanje angleškega jezika za strokovne namene,
- znanja s področja računalništva in informatike (MS Office, ipd.),
- poznavanje aktualnih predpisov s področja bančništva in financ,
- dobro poznavanje bančnih produktov.
Želena znanja, izkušnje in kompetence:
- dovoljenje za posredovanje poslov zavarovalnega zastopanja,
- licenca za trženje točk vzajemih skladov
- izkušnje in znanja iz organizacije dela in vodenja sodelavcev,
- izkušnje in znanja iz prodajnih, pogajalskih in komunikacijskih veščin,
- izkušnje in znanja iz reševanja problemov in obvladovanja konfliktov,
- vozniški izpit B kategorije,
- znanja za posredovanje znanj in prenos informacij.
Osebnostne lastnosti:
- iniciativnost,
- organizacijske sposobnosti,
- vodstvene sposobnosti,
- pogajalske sposobnosti,
- osebna integriteta.
Nudimo:
- delo za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom,
- možnost strokovnega usposabljanja in izobraževanja,
- dinamično delo v varnem in stabilnem delovnem okolju,
- pridobivanje bančnih izkušenj,
- delo bo potekalo v Slovenj Gradcu.
V primeru, da izpolnjujete zgoraj navedene pogoje, vas vabimo k oddaji vloge na elektronski naslov zaposlitev@dbs.si ali po pošti na naslov Deželna banka Slovenije d.d., Služba za zaposlene, procese in organizacijo, Kolodvorska ulica 9, 1000 Ljubljana, z oznako »NE ODPIRAJ – prijava na razpisano delovno mesto«.
Vloga naj vsebuje motivacijsko pismo, življenjepis, dokazila, ki dokazujejo formalno stopnjo pridobljene izobrazbe ter druga dokazila, ki dokazujejo izpolnjevanje pogojev.
Datum objave: 4.9.2025
Pošljite prijavoOdprl se bo lokalni program za pošiljanje e-pošte.