Poslovna kartica z odloženim plačilom Mastercard

Poravnajte svoje obveznosti enkrat mesečno.

Značilnosti

  • Kartico lahko uporabljajo zakoniti zastopniki, prokuristi ali druge pooblaščene osebe, ki lahko v imenu pravnih oseb, samostojnih podjetnikov, društev in zadrug plačujejo službene izdatke doma in v tujini.
  • Kartico se lahko izda večjemu številu zaposlenih. 
  • Nakupovanje na fizičnih in spletnih prodajnih mestih z oznako Mastercard doma in v tujini.
  • Varno in enostavno poslovanje z vnosom PIN-kode.
  • Plačevanje na vseh označenih prodajnih mestih: pri plačilih manjših vrednosti kartico le prislonite na označeno mesto, počakate na zvočni ali svetlobni signal in nakup je opravljen. 
  • Obveznosti iz naslova porabe kartice se poravnajo enkrat mesečno. 
  • Možnost dvigovanja gotovine na bankomatih.

 

  • Porabo na kartici lahko redno spremljate prek spletne banke DBS NET (samostojni podjetnik in društva) oziroma DBS PRONET (podjetja in zadruge) ali prek izpiska prometa na kartici Mastercard z odloženim plačilom, ki ga prejmete enkrat mesečno.
  • Možnost vklopa SMS-obveščanja (DBS-VARNOST SMS-obvestila o opravljenih transakcijah).
  • Veljavnost kartice je največ 5 let.
  • Brezplačna pridobitev.
  • Varno in diskretno brezgotovinsko poslovanje.
  • Vnaprej določen znesek mesečne porabe.

Pogoji

  • Dovoljeni znesek mesečne porabe je odvisen od bonitete prosilca oziroma mesečnega limita, ki ga določi zakoniti zastopnik,
  • zavarovanje je odvisno od bonitete prosilca ter od sodelovanja z banko,
  • stroški odobritve plačilne kartice Mastercard z odloženim plačilom se določijo na osnovi vsakokrat veljavnega Cenika banke.

Za pridobitev kartice potrebujete

  • Vloga za izdajo poslovne kartice Mastercard z odloženim plačilom,
  • vloga za vzpostavitev poslovnega razmerja (samo nove stranke), 
  • redni izpis iz sodnega/poslovnega registra, ki ne sme biti starejši od 3 mesecev,
  • zaključni račun za preteklo poslovno leto ter Predstavitev družbe s pojasnili k bilančnim podatkom, 
  • podpisni karton oziroma podpisni kartoni (če imate transakcijski račun pri več bankah) o zakonitih zastopnikih – Podatki o zakonitih zastopnikih - obrazec A,
  • potrdilo o plačilni sposobnosti (samo nove stranke),
  • potrdilo FURS-a o plačanih davkih.

Možnost vklopa plačevanja na obroke

  • Odplačevanje  na 2 do 12 obrokov. 
  • Za nakupe nad 50 EUR.
  • Minimalni znesek obroka 10 EUR. 
  • Plačilo potrdite z odgovorom na sms sporočilo.
  • Za nakupe doma, v tujini in na spletu.
  • Posamezen obrok se obračuna skladno z veljavnim Cenikom banke.
  • Nakup v 4 korakih: 
  1. korak: Uporabnik kartice na prodajnem mestu opravi nakup na običajen način.
  2. korak: Nekaj minut po opravljenem nakupu prejme SMS-ponudbo banke za plačilo nakupa na obroke.
  3. korak: Uporabnik kartice odgovori na prejeto SMS-sporočilo v skladu z navodilom.
  4. korak: V primeru uspešnega odgovora pošlje banka sporočilo, da je transakcija uspešno razdeljena na obroke.
  • Če se uporabnik ne odzove, se nakup plača v enkratnem znesku. 
  • Plačilo na obroke ni možno za naslednje vrste prodajnih mest/storitev: spletne igre na srečo, casinoji, športne stave, nakup kripto valut, tvegane transakcije z vidika preprečevanja pranja denarja, za transakcije na prodajnih mestih s tveganjem za zlorabe, ter za dvig gotovine na bankomatih in POS terminalih. 

 

Prikaži primerjavo kartic

Spletni nakupi

Če imate pri spletnih trgovcih, pri katerih pogosto kupujete, shranjene kartične podatke, POZOR! Po pridobitvi nove kartice, boiste morali pri teh trgovcih v aplikacijah podatke posodobiti, da bodo skladni s podatki iz nove plačilne kartice.

V letu 2021 se je spremenila zakonodaja glede spletnih nakupov, ki v izogib zlorabam prinaša obvezno dodatno identifikacijo. Dodatno identifikacijo vam omogočamo z aplikacijo Rekono OnePass.

Spodaj boste našli vsa potrebna navodila, kako se registrirate v aplikacijo, kako potrjujete spletne nakupe in kako izvedete spletno transakcijo.

Dodatna identifikacija za spletne nakupe - navodila:

Registracija uporabnika z Rekono

Če še niste uporabnik elektronske banke in ne uporabljate storitve Rekono OnePass, je potrebno izvesti naslednje:

  1. Aktivirajte vašo kartico na bankomatu ali POS terminalu stično in z uporabo PIN številke.
  2. Na svoj mobilni telefon si namestite mobilno aplikacijo Rekono OnePass. Uporabite lahko trgovini Google Play ali App Store. Po namestitvi opravite registracijo v račun Rekono.

V pomoč za namestitev in registracijo v račun Rekono so vam na voljo navodila (kliknite za povezavo).

 

Po uspešni registraciji v storitev Rekono OnePass, sledite spodnjim korakom:

  1. V aplikaciji Rekono OnePass 3D Secure dodajte banko – DBS.
  2. Na naslednjem zaslonu vnesite podatke svoje bančne kartice:
  • v spustnem seznamu izberite DBS,
  • vnesite zadnjih 6 številk vaše kartice,
  • davčno številko ter
  • imetnika bančne kartice.
  1.  Vnesite PIN številko in klinite "Preveri PIN".
  2.  Sledite nadaljnjim korakom.

V pomoč pri aktivaciji kartice za spletne nakupe so vam na voljo navodila (kliknite za povezavo).

Po uspešni registraciji v Rekono in aktivaciji kartice za spletne nakupe lahko varno uporabljate vašo kartico.

  1. Pri potrjevanju spletnega obrazca boste na svojo napravo prejeli potisno obvestilo.
  2. Vpišite svojo kodo PIN oziroma uporabite biometrično avtentikacijo.
  3. Preverite znesek in potrdite plačilo.

V pomoč pri potrjevanju spletnih nakupov so vam na voljo navodila (kliknite za povezavo).

SMS - obveščanje

Da boste v vsakem trenutku vedeli, kaj se dogaja z vašo plačilno kartico ali transakcijskim računom.

 

SISBIZ

SISBIZ je informacijski sistem izmenjave podatkov in informacij o zadolženosti poslovnih subjektov, ki članom sistema omogoča dostop do individualiziranih podatkov o zadolženosti posameznega poslovnega subjekta. Vzpostavljen je z namenom učinkovitega ocenjevanja in obvladovanja kreditnega tveganja pri kreditodajalcih, vzpodbujanja politik in ukrepov za odgovorno kreditiranje ter vzdržno zadolževanje in preprečevanje prekomerne zadolženosti poslovnih subjektov.

Podlaga za zbiranje in obdelavo podatkov in informacij o zadolženosti poslovnih subjektov je opredeljena v Zakonu o centralnem kreditnem registru (ZCKR) in izvedbenih podzakonskih aktih.

Deželna banka Slovenije d.d., kot član sistema, lahko vpogleda v sistem le z namenom ocene kreditne sposobnosti kreditojemalca ter kreditnega tveganja, ki bi s sklenitvijo posla nastalo za banko, ocene kreditnega tveganja, ki je nastalo v zvezi z izvajanjem kreditnega posla, izterjave zapadlih obveznosti, reševanja pritožbe/reklamacije poslovnega subjekta, revizije ter posodabljanje podatkov, ki se vključujejo v SISBIZ. Vpogled v SISBIZ se izvede tudi pri procesu odobravanja financiranja fizični osebi, ki opravlja dejavnost, in v primeru, ko je porok poslovni subjekt.

Pravice poslovnih subjektov

V skladu z ZCKR se poslovnemu subjektu zagotavlja pravico do seznanitve z obdelavo lastnih zaupnih podatkov v sistemu SISBIZ prek spletne aplikacije – Moj SISBIZ. Ta aplikacija poslovnemu subjektu omogoča vpogled in izpis vseh podatkov, ki se o tem poslovnem subjektu obdelujejo, vključno z informacijo o tem, kateri kreditodajalec je posredoval podatke za sistem izmenjave informacij. Poslovni subjekti lahko uveljavlja tudi pravico do dopolnitve, popravka ali izbrisa zaupnih podatkov, na podlagi pisne zahteve, ki jo predloži na obrazcu »Zahteva poslovnega subjekta za popravek podatkov v SISBIZ«. Zahtevo vloži pri članu sistema, ki je poročal napačne podatke, pri Banki Slovenije ali prek spletne aplikacije Moj SISBIZ.

Več informacij poiščite na strani SISBIZ.

Še nimate Mastercard kartice?

Vabljeni, da postanete del Mastercard družine tudi vi.

Vprašajte nas kako
Veseli smo, ker ste zadovoljni z nami

So zelo prijazni vsi zaposleni in so dostopni.

direktor manjšega proizvodnega podjetja

Danes sem klicala na oddelek kartičnega poslovanja. Sogovornica bi za njen čas in prijaznost izredno pohvalila saj si je vzela čas in mi vse detaljno obrazložila. Prav tako me je opozorila na številne stvari pred potovanjem v tujino glede kartičnega poslovanja.

Klara, 44 let

Nastavitve zasebnosti

Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.