Spletni nakupi

Vse, kar morate vedeti o varnem spletnem nakupovanju in varni uporabi kartic.   

Do Rekono OnePass hitro in enostavno v samo treh korakih

  1.  Prenesite aplikacijo Rekono OnePass s portalov Google Play, App Store ali Huawei AppGalery. 

         

  2. Prijavite se z vašim Rekono računom oz. ga najprej ustvarite. 

  3. V aplikaciji Rekono OnePass z vašo kartico aktivirajte storitev 3-D Secure za varne spletne nakupe. 

 

POZOR! Od 3. maja 2022 dalje bo tovrstno potrjevanje kartičnih plačil pri spletnih nakupih OBVEZNO - preberite podrobnosti v novici. 

Kaj sploh je Rekono OnePass in zakaj ga uporabljamo?

Rekono OnePass je aplikacija, s katero na varen način potrjujete plačila za spletne nakupe. Brez aktivacije Rekono OnePass se vam lahko zgodi, da bo vaš spletni nakup zavrnjen. Aplikacija je nadomestila nekdanji generator enkratnih gesel. 

Plačila za opravljen spletni nakup dodatno potrdite na tistih prodajnih mestih, ki uporabljajo storitev Mastercard Identity Check, medtem ko pri trgovcih, ki še ne uporabljajo te storitve, ni sprememb. 

Dodatno potrjevanje plačil za opravljen spletni nakup za zagotavljanje višje varnosti pri spletnem nakupovanju je prinesla nova zakonodaja. Z novo aplikacijo dodatno potrjujete plačila za spletne nakupe, opravljene pri trgovcih znotraj EU, kar pomeni za vas dodatno zaščito pred morebitnimi zlorabami. 

 

Nujni kontakti: 

  • V primeru izgube ali kraje kartice pokličite Servisni center, ki posluje 24 ur na dan, vse dni v letu+386 1 583 41 83. 
  • Za vprašanja in nasvete smo dosegljivi vsak delovni dan, med 8.30 in 15.30 uro, in sicer na telefonski številki 080 14 40, preko izbire 4, in e-poštnem naslovu: kartice@dbs.si
 

Aplikacija Rekono OnePass – navodila za registracijo in uporabo

V pomoč za namestitev in registracijo v račun Rekono ter aktiviranje varnih spletnih nakupov so vam na voljo naslednja navodila, pripravljena ločeno za tiste, ki ste že Rekono uporabniki oziroma tiste, ki to še niste:

Imate težave s potrjevanjem plačil? Rekono OnePass - navodila za registracijo in uporabo:

Če imate težave s potrjevanjem spletnih plačil oz. ste prejeli SMS, da je bilo vaše spletno kartično plačilo zavrnjeno, ker nimate izbranega kanala za močno avtentikacijo, morate izbrani kanal najprej aktivirati, potem pa lahko plačujete.

Video na desni strani vam na kratko prikazuje kako:

 

V DBS pa smo pripravili še bolj enostavna navodila za registracijo Rekono računa in kako aktivirati spletne nakupe - navodila v spodnjih dveh videih: 

 

 

Registracija Rekono računa

 

Aktiviranje spletnih nakupov

 

Postopek potrjevanja spletnih nakupov:

Po uspešni registraciji Rekono računa in aktivaciji storitve 3-D Secure za izvajanje varnih spletnih nakupov lahko varno uporabljate vašo kartico na spletu.

Izbrani izdelek dodate v košarico, vnesete podatke za dostavo in podatke o vaši kartici.

  1. Na svojo napravo boste prejeli potisno sporočilo, da morate potrditi spletno plačilo.
  2. Ob kliku na sporočiloboste usmerjeni v Rekono OnePass, v katerega se prijavite z geslom oziroma uporabite biometrično prijavo.
  3. Preglejte podatke o plačilu in nakup potrdite oziroma zavrnite v roku 5 minut od prejema sporočila.

 

Nimate mobilne naprave? Storitev si lahko aktivirate tudi preko namiznega računalnika.

Če nimate pametne mobilne naprave, lahko storitev varnih spletnih nakupov aktivirate preko te povezave (klikni). Povezava vas preusmeri na nadzorno ploščo Rekono, kjer si ustvarite račun Rekono - to storite z izpolnitvijo vseh korakov, ki so navedeni. 

 

Pogosta vprašanja in odgovori:

 

Izguba ali kraja kartice

V primeru izgube ali kraje kartice takoj pokličite banko ali servisni center na številko +386 1 583 41 83.

 

Varnost si lahko povečate z uporabo storitve DBS VARNOST SMS OBVESTILO, ki vam omogoča prejetje SMS obvestila takoj po opravljeni transakciji (nakup, spletni nakup, dvig na bankomatu). S tem imate popoln nadzor nad vašimi tokovi denarja in lahko ob nepooblaščenih transakcijah takoj ukrepate in obvestite banko oz. servisni center na številko +386 1 583 41 83.

 

Če zaznate sumljivo transakcijo na vaši kartici, takoj pokličite banko ali servisni center na številko +386 1 583 41 83.

Oglasite se v naši najbližji poslovalnici in izpolnite obrazec za reklamacije.

Pri spletnih trgovcih, pri katerih imate shranjene podatke o karticah, morate le-te posodobiti na nove Mastercard kartice, ki ste jih prejeli. Ti podatki morajo biti skladni iz nove plačilne kartice.

Pred prvo uporabo morate vse nove kartice DBS aktivirati. To lahko storite tako, da izvedete t.i. stični nakup na prodajnem mestu (kartico vstavite v POS terminal) z vnosom nove PIN številke. Po opravljeni aktivaciji kartico uporabljate kot običajno, za nakupe oz. dvige na bankomatih. Na prodajnih mestih, ki to omogočajo, kartico lahko uporabljate brezstično, za transakcije do 25 EUR v Sloveniji pa vnos PIN številke na večini prodajnih mest na POS terminalih ni potreben.

Izbrani izdelek dodate v košarico, vnesete podatke o dostavi in vaši kartici (naziv imetnika kartice, številko kartice, veljavnost kartice in CVC kodo). Potrdite plačilo za opravljeni nakup v:

Rekono OnePass

  1. Na svojo napravo boste prejeli potisno sporočilo, da je potrebno potrditi plačilo.
  2. Ob kliku na sporočilo boste preusmerjeni v aplikacijo Rekono OnePass, v katero se prijavite z geslom ali uporabite biometrično prijavo.
  3. Preglejte podatke o plačilu in potrdite nakup v 5-ih minutah od prejema sporočila.

ali

z Rekono SMS OTP

  1. Vpišite statično geslo.
  2. Na vašo napravo boste prejeli SMS enkratno kodo, ki jo prepišete.
  1. Za prenos aplikacije Rekono OnePass obiščite portal Google Play, App Store ali Huawei AppGaley ali kliknite na ustrezno ikonco na vrhu te strani.
  2. V aplikacijo se prijavite z vašim Rekono računom oziroma ga predhodno ustvarite.
  3. Nazadnje aktivirajte storitev 3D Secure za varne spletne nakupe tako, da:
    1. Izberete DBS banko.
    2. Vpišite zadnjih 6 številk vaše plačilne kartice, davčno številko in PIN številko.

Banka ter vse vaše plačilne kartice pri tej banki bodo tako uspešno dodane in vaša aplikacija je pripravljena za potrjevanje spletnih plačil.

  1. Pri izvajanju spletnega nakupa boste na vašo mobilno napravo prejeli potisno sporočilo.
  2. Ob kliku na sporočilo boste preusmerjeni v aplikacijo Rekono OnePass, v katero se prijavite z geslom ali uporabite biometrično prijavo.
  3. V aplikaciji Rekono OnePass se vam bodo izpisale podrobnejše informacije o transakciji, ki jih potrdite s klikom na gumb »Potrdi plačilo«.

Če nimate pametne mobilne naprave, lahko spletna plačila potrjujete z uporabo statičnega gesla v kombinaciji z enkratnim geslom Rekono SMS OTP, ki ga prejmete na svojo mobilno telefonsko številko.

Za uporabo te rešitve si v Rekono nadzorni plošči najprej nastavite statično geslo in dodate banko, s čimer aktivirate vse svoje plačilne kartice pri izbrani banki za varno potrjevanje spletnih plačil s 3-D Secure.

Ob prehodu na drug procesni center za kartična plačila in zamenjavi plačilnih kartic se je spremenil način avtentikacije pri plačilih za spletne nakupe. Generatorje enkratnih gesel je nadomestila modernizirana oblika avtentikacije spletnih plačil - aplikacija Rekono OnePass, ki si jo stranke namestite na svojo mobilno napravo.

Najverjetneje še nimate nameščene aplikacije Rekono OnePass, s katero opravite avtentikacijo pri izvedbi plačila ob zaključku spletnega nakupa. Obstaja pa tudi možnost, da se spletno prodajno mesto, na katerem želite opraviti nakup, nahaja na tako imenovani črni listi. Procesni sistem je to spletno prodajno mesto označilo kot nevarno in odsvetuje izvajanje spletnih nakupov na le-teh.

Če vam povezava ne deluje, obiščite portal Google Play, App Store ali Huawei AppGallery ter poiščete aplikacijo Rekono OnePass. Aplikacijo si namestite in opravite aktivacijo storitve 3D Secure za varne spletne nakupe.

PUK kodo ste pridobili v postopku ustvarjanja Rekono računa. Če ste PUK kodo pozabili, se oglasite v najbližji poslovalnici naše banke. Svetovalec vam bo izročil v podpis obrazec, s katerim boste oddali zahtevo za dodelitev nove PUK kode. Po obdelavi obrazca vam bomo na elektronski naslov posredovali povezavo z navodili za ponastavitev PUK.

Rekono je visokotehnološka rešitev in storitev za elektronsko identifikacijo, elektronske podpise in druge storitve zaupanja, ki posameznikom, podjetjem, bankam, organizacijam in vladnim agencijam omogoča varno in močno avtentikacijo, preverjanje pristnosti elektronskih dokumentov in s tem varno elektronsko poslovanje prek interneta oziroma na daljavo. Za registracijo računa Rekono potrebujete le e-naslov in mobilni telefon. Med postopkom registracije lahko dodate kvalificirano digitalno potrdilo in vnesete osebne podatke.

Aplikacija Rekono OnePass zagotavlja lažji in hitrejši dostop do računa Rekono, njegovo upravljanje ter dostop do funkcionalnosti. Aplikacija je razvita v skladu z najnovejšimi razvojnimi standardi, torej vključuje in uporablja vse funkcionalnosti in senzorje, ki jih ponujajo naprave (biometrično avtentikacijo, skeniranje kode QR z uporabo fotoaparata naprave, potisna obvestila in druge varnostne mehanizme). Omogoča večji nadzor nad uporabniškim računom Rekono ter izboljšan in hitrejši mehanizem dvofaktorske avtentikacije.

Za registracijo računa Rekono potrebujete le e-naslov in mobilni telefon. Med postopkom registracije lahko dodate kvalificirano digitalno potrdilo in vnesete osebne podatke.

Postanite DBS stranka in začnite uporabljati naše kartice

Vse, kar vas zanima, kako postati naša stranka

Vprašajte nas

Nastavitve zasebnosti

Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.