World Mastercard z odloženim plačilom

Prestižna plačilna kartica za tiste, ki si od življenja dovolite zahtevati več.

Značilnosti

  • Ena najbolj razširjenih plačilnih kartic na svetu.
  • Enostavno nakupovanje na fizičnih in spletnih prodajnih mestih z oznako Mastercard doma in v tujini.
  • Varno in diskretno brezgotovinsko poslovanje.
  • Vnaprej določen znesek mesečne porabe.
  • Poravnava obveznosti enkrat mesečno na izbrani dan (z direktno obremenitvijo 8., 18. ali 28. v mesecu).
  • Možnost plačila na obroke za nakupe od 50 EUR dalje, od 2 do 12 obrokov, preko SMS sporočila.
  • Možnost prejemanja varnostnih SMS-obvestil o opravljenih transakcijah.
  • Varno in enostavno poslovanje z vnosom PIN-kode.
  • Plačevanje blaga in storitev v obsegu odobrenega mesečnega in dnevnega limita.
  • Porabo na kartici lahko redno spremljate prek spletne banke DBS NET ali prek izpiska prometa na kartici Mastercard, ki ga prejmete enkrat mesečno. 
  • Kartica World vam nudi dodatne in eksluzivne ugodnosti. Preverite, katere

 

Pogoji

  • Najmanj 1 leto poslovanja prek DBS transakcijskega računa,
  • najmanj 1.200 EUR povprečnega mesečnega priliva v zadnjih 6-ih mesecih.

 

  • Praktično brezstično plačevanje na vseh označenih prodajnih mestih. Kartico prislonite na označeno mesto, počakate na zvočni ali svetlobni signal in nakup je opravljen. Tistim, ki ne želite takšnega načina plačevanja, omogočamo obvezen vnos PIN-številke za vsa avtorizirana plačila.
  • Znesek mesečnega limita v višini trikratnika povprečnega priliva na transakcijskem računu v zadnjih 3 mesecih.
  • Kartico lahko pridobi tudi pooblaščena oseba (največ dve).
  • Možnost dvigovanja gotovine na bankomatih.
  • Omogoča sklenitev zavarovanja za zaščito pred škodo v primeru kraje in izgube kartice.
  • Veljavnost kartice je 5 let, pred potekom veljavnosti avtomatično prejmete novo.

 

Prikaži primerjavo kartic

Spletni nakupi

Če imate pri spletnih trgovcih, pri katerih pogosto kupujete, shranjene kartične podatke, POZOR! Po pridobitvi nove kartice, boiste morali pri teh trgovcih v aplikacijah podatke posodobiti, da bodo skladni s podatki iz nove plačilne kartice.

V letu 2021 se je spremenila zakonodaja glede spletnih nakupov, ki v izogib zlorabam prinaša obvezno dodatno identifikacijo. Dodatno identifikacijo vam omogočamo z aplikacijo Rekono OnePass.

Spodaj boste našli vsa potrebna navodila, kako se registrirate v aplikacijo, kako potrjujete spletne nakupe in kako izvedete spletno transakcijo.

Dodatna identifikacija za spletne nakupe - navodila:

Registracija uporabnika z Rekono

Če še niste uporabnik elektronske banke in ne uporabljate storitve Rekono OnePass, je potrebno izvesti naslednje:

  1. Aktivirajte vašo kartico na bankomatu ali POS terminalu stično in z uporabo PIN številke.
  2. Na svoj mobilni telefon si namestite mobilno aplikacijo Rekono OnePass. Uporabite lahko trgovini Google Play ali App Store. Po namestitvi opravite registracijo v račun Rekono.

V pomoč za namestitev in registracijo v račun Rekono so vam na voljo navodila (kliknite za povezavo).

 

Po uspešni registraciji v storitev Rekono OnePass, sledite spodnjim korakom:

  1. V aplikaciji Rekono OnePass 3D Secure dodajte banko – DBS.
  2. Na naslednjem zaslonu vnesite podatke svoje bančne kartice:
  • v spustnem seznamu izberite DBS,
  • vnesite zadnjih 6 številk vaše kartice,
  • davčno številko ter
  • imetnika bančne kartice.
  1.  Vnesite PIN številko in klinite "Preveri PIN".
  2.  Sledite nadaljnjim korakom.

V pomoč pri aktivaciji kartice za spletne nakupe so vam na voljo navodila (kliknite za povezavo).

Po uspešni registraciji v Rekono in aktivaciji kartice za spletne nakupe lahko varno uporabljate vašo kartico.

  1. Pri potrjevanju spletnega obrazca boste na svojo napravo prejeli potisno obvestilo.
  2. Vpišite svojo kodo PIN oziroma uporabite biometrično avtentikacijo.
  3. Preverite znesek in potrdite plačilo.

V pomoč pri potrjevanju spletnih nakupov so vam na voljo navodila (kliknite za povezavo).

SMS - obveščanje

Da boste v vsakem trenutku vedeli, kaj se dogaja z vašo kartico ali transakcijskim računom.

 

SISBON

SISBON je elektronski informacijski sistem, ki omogoča medsebojno izmenjavo in obdelavo osebnih podatkov o komitentih, fizičnih osebah med podpisnicami Dogovora o postavitvi in uporabi informacijskega sistema SISBON. Vzpostavljen je z namenom upravljanja s kreditnim tveganjem bank, hranilnic in drugih dajalcev kreditov za zagotovitev odgovornega kreditiranja in preprečevanja prezadolževanja posameznikov. V SISBON se tako zbirajo in obdelujejo podatki, ki se nanašajo na zadolženost posameznikov in njihovo korektnost pri izpolnjevanju pogodbenih obveznosti.

Podlaga za zbiranje in obdelavo podatkov in informacij o zadolženosti posameznikov je opredeljena v Zakonu o centralnem kreditnem registru (ZCKR) in izvedbenih podzakonskih aktih.

Deželna banka Slovenije d.d., kot član sistema, lahko dostopa do podatkov v SISBON in uporablja te podatke za naslednje namene: ocene kreditne sposobnosti kreditojemalca v zvezi s sklenitvijo novega kreditnega posla, ocene kreditnega tveganja, ki je nastalo v zvezi z izvajanjem kreditnega posla oziroma vključenega dajalca kreditov oz. je nastalo v zvezi z izvajanjem kreditnega posla, izterjavo zapadlih obveznosti, reševanjem reklamacije komitenta, revizije in posodabljanja podatkov, ki se vključujejo v SISBON. Vpogled v SISBON se izvede pred sklenitvijo novega posla, tudi pri procesu odobravanja financiranja pravni osebi v primeru, ko je porok fizična oseba.

 

Pravice posameznikov

V skladu z ZCKR se posameznikom zagotavlja pravico do seznanitve z obdelavo lastnih zaupnih podatkov v sistemu SISBON prek spletne aplikacije – Moj SISBON, posameznik pa lahko vloži zahtevo za seznanitev pri Banki Slovenije ali članu sistema SISBON. Aplikacija Moj SISBON posamezniku omogoča vpogled in izpis vseh podatkov, ki se o tem posamezniku obdelujejo, vključno z informacijo o tem, kateri kreditodajalec je posredoval podatke za sistem izmenjave informacij. Posameznik lahko uveljavlja tudi pravico do dopolnitve, popravka ali izbrisa zaupnih podatkov, na podlagi pisne zahteve, ki jo predloži na obrazcu »Zahteva posameznika za popravek osebnih podatkov v SISBON«. Zahtevo vloži pri članu sistema, ki je poročal napačne podatke, pri Banki Slovenije ali prek spletne aplikacije Moj SISBON.

Več informacij poiščite na strani SISBON

Še nimate kartice Mastercard z odloženim plačilom?

Vabljeni, da postanete del Mastercard družine tudi vi.

Vprašajte nas kako
Še niste naša stranka?

Pridružite se našim zadovoljnim strankam. Odprite račun in mu dodajte storitve, ki jih resnično potrebujete.

Preverite ponudbo transakcijskih računov

Veseli smo, ker ste zadovoljni z nami

Prijaznost na nivoju. Le tako naprej.

K.K., 41 let

Danes sem klicala na oddelek kartičnega poslovanja. Sogovornica bi za njen čas in prijaznost izredno pohvalila saj si je vzela čas in mi vse detaljno obrazložila. Prav tako me je opozorila na številne stvari pred potovanjem v tujino glede kartičnega poslovanja.

Klara, 44 let

Nastavitve zasebnosti

Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.